Hoppa till huvudinnehÄll

đŸ’» Hur lĂ€gger jag till en postlĂ„da i Outlook pĂ„ Mac?

Den hÀr guiden visar dig hur du enkelt lÀgger till en delad postlÄda i Outlook pÄ din Mac

Henrik Steén avatar
Skrivet av Henrik Steén
Uppdaterad för mer Àn 11 mÄnader sedan

1. Öppna Outlook pĂ„ din Mac

  • Klicka pĂ„ Outlook i menyfĂ€ltet och vĂ€lj InstĂ€llningar.

2. GĂ„ till Konton

  • Markera ditt e-postkonto i listan och vĂ€lj fliken Delegering och delning.

  • Under Delade postlĂ„dor klickar du pĂ„ + (plustecknet)

  • En till ruta kommer att dyka upp, skriv in namnet eller e-postadressen för den delade postlĂ„dan.

  • VĂ€lj rĂ€tt postlĂ„da i listan och klicka pĂ„ LĂ€gg till.

3. Klart!

StÀng de öppna fönstren du har i Outlook och den delade postlÄdan bör nu visas i din mappstruktur. Om du stöter pÄ nÄgra problem eller behöver hjÀlp med nÄgot av stegen, Àr vi alltid hÀr för att hjÀlpa dig.

📞 Ring: 040-626 75 10

✉ Mejla: [email protected]

Fick du svar pÄ din frÄga?