1. Ăppna Outlook pĂ„ din Mac
Klicka pÄ Outlook i menyfÀltet och vÀlj InstÀllningar.
2. GĂ„ till Konton
Markera ditt e-postkonto i listan och vÀlj fliken Delegering och delning.
Under Delade postlÄdor klickar du pÄ + (plustecknet)
En till ruta kommer att dyka upp, skriv in namnet eller e-postadressen för den delade postlÄdan.
VÀlj rÀtt postlÄda i listan och klicka pÄ LÀgg till.
3. Klart!
StÀng de öppna fönstren du har i Outlook och den delade postlÄdan bör nu visas i din mappstruktur. Om du stöter pÄ nÄgra problem eller behöver hjÀlp med nÄgot av stegen, Àr vi alltid hÀr för att hjÀlpa dig.
đ Ring: 040-626 75 10
âïž Mejla: [email protected]


